lørdag 3. oktober 2009

Vennskap er livets poesi

Dette stempelet fra stempelglede syntes jeg er så fint, så det er veldig hyggelig å bruke det på bursdagskort!


img_0939


Nydelig ark fra webster i fine duse farger.


Dette ble et ganske enkelt kort, men ble ganske fonøyd fordet ;)



I dag har jeg og Toril vært på tur til Skien, vi var en tur innom papir i hjertet.


Og der klarer vi jo alltid å bruke litt penger, og som vanlig var det jeg som handlet mest ;)


Ønsker dere alle sammen en fin lørdagskveld :D


3 kommentarer:

tgilberg sa...

Hjelpe meg. Jeg var inne på bloggen din for fem minutter siden, og nå kom det plutselig noe nytt! Ivrig om dagen altså!!! Hehe.

Det var et fint stempel. Er det stempel der det står gratulerer med dagen også?

Hehe, ja, du handler bestandig mer enn meg, men jeg skulle jo egentlig ikke ha noe, og endte jo opp med å handle for nesten 300 kr for det.

Guro sa...

jeg har ikke oppdatert før i dag, skulle det stå ;)

Guro sa...

Gratulere med dagen er ikke et stempel, det er rubons..
Jeg har i oppdatert før i dag da, må jo ha en ny post hver dag vettu ;) ehh...