fredag 2. oktober 2009

Gratulerer

Enda et bursdagskort ;)


Jeg lover jeg er snart ferdig med å vise fram alle bursdagkortene..


I løpet av helgen som var lagde jeg 7 kort, og det meste av helgen ble da brukt i hobbykroken :)


Og på litt internett handling, det er dyrt å være hjemme alene en helg ;)


img_0962


Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med dette bildet, kortet er egentlig ikke så avlangt..


Jeg skal se på det når jeg kommer hjem igjen :)


Dette tror jeg er den første gangen jeg har brukt nåler på kort, jeg brukte tang for å få av den spisse enden.


Skjønne lyslilla papirer fra Maja design


Blonde fra kort og godt


 


I kveld skal hele familien hjem til mamma og pappa, for å feire to bursdager!


Vi skal kose oss med helstekt indrefilet, masse deilig tilbehør og god vin :D


Ønsker dere en flott fredag!


 

Ingen kommentarer: