lørdag 3. oktober 2009

Min venn

Denne esken har jeg kost meg med i flere timer, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!



Slike esker har jeg tenkt til å lage flere av, de er fine å gi bort små julegaver i :D

Jeg har laget den til utfordring nr 2 hos Kort o Mania


utfordringen var:


"Denne gang vil vi meget gerne se et kort, æske, pose eller hvad du ellers finder på,


i farverne rosa og brunt, vi vil gerne se swirl/bling der på"



img_09731



Den er mest rosa og hvit, men det er et brunt mønsterark helt i bunnen, og jeg har brukt brun rubons.



img_0971


På toppen av den lille esken har jeg laget et lite kort, det åpnes ved å knyte opp sløyfen.


Jeg har pyntet litt inne i kortet også.



img_0972

Inne i esken har jeg pyntet med rubons.



img_0976

Her har jeg lagt i et årmbånd jeg har laget :)



img_0979


Håper alle har en flott lørdagskveld.



Vi fyrer i stampen i kveld, og om en liten stund skal vi hive oss oppi :D

8 kommentarer:

anne bente sa...

wawwwwwww hvor er den dog bare super flot.

100000000 tak for at du deltager.

Aud Kirsten sa...

Wow, denne esken var utrolig flott!

Tusen takk for at du deltar:)

Benedicte sa...

wow! for en nydelig eske du har laget!
og så heldig du er som får til slike fine armbånd,( er det neste på ska-lære-meg listen min...)

takk for at du deltar!

klem fra Benedicte

tgilberg sa...

Ja, denne esken var dritlekker, Guro!
Og enda finere i virkeligheten, om det går ann!

Wenche J. sa...

For en utrolig nydelig eske!

lam sa...

meget flot og elgant og fyldt med søde detaljer

Linda sa...

wow så utroooolig nydelig eske du har laget! Jeg likte kjempe godt oppsettet og pyntingen!! nydelig!
tusen takk for at du deltar!
klemmm

Camilla Gjerde sa...

Her var det mye fint inne!
For en nydelig gaveeske.