søndag 14. februar 2010

Til min snille mamma!

God morsdag til alle mamma'er der ute, neste vinter er det min tur også :D


Her kommer det en liten melkekartong og et kort jeg har laget til mamman min.


Melkekartongen er fyllt med oprahmints, ideen fikk jeg når jeg leste i bloggen til Marte


img_1167-1


Alle mønsterarkene er fra maja design, de er så nydelige!


Litt forskjellige blomster og rubons fra MF


img_1168-1



img_1171


Her er kortet og kartongen samlet


Kortet er laget med de samme papirene som på melkekartongen


Kortet er egentlig laget etter skissen hos ett trykk, men vet ikke om jeg syntes den ligner nok til å være med på utfordringen?


Hva syntes dere, var kortet likt nok skissen?


img_1160-1


I dag er vi invitert på middag hjem til mamma og pappa, vi skal ha pinnekjøtt!


Gleder meg både til mat, skiskytting i kveld og til å gi mamma den lille gaven :D



Ha en fin søndag

2 kommentarer:

Nina sa...

Det må være verdens fineste melkekartong med det beste innholdet ;) Synd det er så lenge til bursdagen min ;)

tgilberg sa...

Det hadde vært kjekt om jeg var mamman din, Guro. For jeg liker melkekartonger og operah mints!