lørdag 20. februar 2010

Det er kanskje på tide...

Nå som jeg vet at alt er i orden, kan jeg vel skrive litt om det her også ;)


img_10541


Denne hyggelige overraskelsen fikk jeg 31 oktober 09, to dager etter bursdagen min :D


Det er en veldig rar følelse å stå med en positiv test i hånden! det er mange følelser som spinner rundt i kroppen!


Nå er jeg 20 uker på vei, ultralyden kunne fortelle oss at det er en liten gutt der inne og at alt er bra :)


jeg har kjent at han har beveget seg en del uker allerede, i går kjente Kim det også for første gang.


img_1151


Her er et bilde jeg tok av magen for litt over en uke siden, magen har blitt mye større den siste uken.


Magen ligger nå helt på normalen og terminen ble ikke endret etter ultralyden, så den er fremdeles 14 Juli.



Ellers her på gården føler vi oss ganske så innesnødd i dag, vinden uler rundt veggene og vi hører snøen som føyker over taket her.


Brøytevakta anbefaller folk å holde seg hjemme, det er mange biler og busser som sitter fast på veiene her.


SÅ da får jeg heller bruke dagen på å rydde, vaske og få litt orden her i leiligheten.. blæh ;)



Ha en fin snøfylt dag!

1 kommentar:

Maren sa...

Gratulerer så mye med en superfin overraskelse! :D