mandag 29. juni 2009

Sommeren er virkelig her :)

Det er ingen tvil, sommeren har virkelig kommet. Og jeg nyter det stort :D


I dag har jeg og Silje vært på stranden i hele dag, det har vært noen tynne skyer, men det har vært varmt for det.


I går var det 31 grader og i dag har det vært 30 grader, så deilig og varmt er det her ;)


Så jeg har badet to dager på rad nå, og det er forfriskende!



På fredag hadde jeg den siste arbeidsdagen på 4 uker!


Så her nytes sommerferien for fullt!



For noen uker siden lagde Kim terrasse til oss, og han fikk hjelp av Robin.


Jeg syntes terrassen ble veldig bra, nå mangler bare rekkverket rundt.


Det er veldig godt å ha en uteplass som bare er vår :)



Takk for skiltet Nina ;)



Ønsker dere alle en flott sommerkveld :D

3 kommentarer:

Nina sa...

Får passe meeg når jeg kommer på besøk...virker nesten som du har tigre i huset ;)

Mamma sa...

Hei Guro.Du har jammen fått deg et fint skilt. Og veldig fine blomster. Og en veldig flink handig man.Hilsen mamma.

Mamma sa...

Jeg mener to handy menn. Hi Hi