mandag 22. juni 2009

En utfordring...

Nå forsøker jeg å bli litt bedre på å blogge igjen, jeg lover å skjerpe meg Toril ;)
Jeg har fått en bestilling på et bryllupskort, men det skulle ikke være typisk bryllup... hmm.. jeg må tenke godt på denne. Det er godt at jeg har fri på onsdag, får komme meg tidlig opp.
Her i Sandefjord er det meldt 27 grader på onsdag, det skal jeg nyte ute :D

I dag har jeg endelig fått begynt å male stuebordet, nå var jeg lei av at det var et stort furubord midt i stua. Må si at jeg er spent på hvordan det vil bli når det er ferdig.

Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

tgilberg sa...

Det må jo ha vært hundre grader idag!
Puh!
Ja, bli flink til å oppdatere igjen, Guro, så jeg har noe å lese på!
Jeg tenkte å lage dåpskort idag, men tror jeg kommer til å dø om jeg setter meg opp på hobbyrommet!
Vinter, kom til meg!