søndag 25. januar 2009

Lancelin igjen

da er det snart bare to uker igjen av turen vår, så vi ønsket å ha de siste ukene i Lancelin. Det er et supert sted :)

I dag har vi vært en en najonal park og sett på koala bjørner, de er super søte! der kunne vi også holde små pytonslanger, vi gjorde ikke det  ;) hehe

Ellers bruker vi de solfylte og varme dagene på stranden, Kim lander stadig nye triks og jeg trener på forskjellige småting og koser meg stort med å bare kjøre fram og tilbake :)

I morgen er det australia day, blir spennende å se hvordan det blir feiret! ser allerede at det er veldig mange australske flagg på hus og biler!

Mamma og Pappa: Kim har filmet meg mens jeg kjører igjen, og vi skal prøve å legge til filmen her :)

Toril og Susanne, jeg skulle gjerne ha vært med på litt akeing i dag, vi får ta det igjen :)

Jeg savner dere alle sammen, skal bli godt å se dere igjen :)

Klem, klem :)

Ingen kommentarer: