fredag 12. desember 2008

Denne uken har det vært noen dager uten vind, så da har vi surret rundt og gjordt litt andre ting.


Men i går var vinden tilbake :)


Jeg hadde egentlig bare planer om å sole meg i går, men så ble jeg så inspirert av ei jente som bare hadde kitet i tre månder og som hadde blitt så flink på den tiden. Så da var det bare å komme igang med å pompe opp kiten og legge ut linene. Først så trente vi på land hvordan jeg skulle sende kiten for å komme opp på brettet et par ganger, også var det bare å komme seg ut i vannet. Etter et par forsøk klarte jeg faktisk å komme meg opp, men kjørte ikke så langt. Men jeg er veldig klar for å prøve mer i dag :D


Kankje det kommer noen bilder til uken, hvis jeg tør å prøve uten at Kim er i vannet sammen med meg ;)


Dette er den siste helgen her i Lancelin, vi reiser videre på ondag. Vi er ikke helt sikre på hvor vi skal enda, vi har noen steder som vi har lyst til å se før vi drar nedover kysten til Perth.


Som jeg har skrevet før er det et fantastisk dyreliv her og i går så vi to delfiner som lekte sammen med en surfer. Utrolig tøft!


Her kommer noen bilder av sanddynene som er her. De leier faktisk ut sandbrett som man kan kjøre i dynene med.









Nå er det tid for stranden :)


Ha en fin helg!

3 kommentarer:

Nina sa...

Hellu!Her "kiter" man uten brett og kite...isen under snøen er livsfarlig!Men ellers er det godt og varmt inne når man fyrer masse i peisen :) Du må snart ta en tur innom jobb,for pulten ser ikke ut!!! (Prøvde rydde den litt,men ser fortsatt ikke særlig rydda ut...) God helg! Klem (PS: i helga skal jeg klusse litt i de fine julekorta du har lagd!) ;)

Guro sa...

jeg skal prøve ta en tur før helgen Nina ;) hehe

Kos dere med førjulsstemning alle sammen!

Vibeke sa...

Så mange herlige bilder!!!:)