tirsdag 8. februar 2011

Stationerybox

For en nydelig dag det er i dag, jeg burde egentlig ha vært ute å tatt bilder.
I går kvelde begynte det å snø litt (igjen...) og i dag er grantrærne fulle av snø. Det var helt nydelig å se på i det solen kom opp!
Men det jeg har tatt bilder av er min stationerybox, det tok ganske mange timer å få den ferdig. Men det var veldig gøy, og jeg er fornøyd med resultatet. Det var det flere som ble, for den ble kjøpt av min mamma med engang hun så den ;)
Utsiden av boksen
Ark fra Maja Design
Sommerfugl fra panduro

Jeg valgte å ikke dekorer boksen så mye, nydelige ark i seg selv

Her er innsiden, jeg har laget plass til en penn. Men det er vanskelig å finne noen som jeg syntes passer

Jeg har laget en liten "bok" hvor det er plass til å skrive notater. 
Jeg skrev en liten hilsen til mottaker inne i den 

Alle kortene i forskjellige str. 

Til slutt ble det 4 store kort, 4 små, og 4 gavelapper

Ha en fin tirsdag


Ingen kommentarer: