søndag 13. juli 2008

Noen nye kort

Her er noen av kortene jeg har laget i Juli.



img_1548.JPG


Et lite sommerkort, med pynt jeg har hatt i flere år.


Moro å bruke det også :)


Hjertet er fra melissa frances (Mf)


 


Denne gangen har jeg brukt noen skisser, her kan du finne linker: http://2sketches4you.blogspot.com/


De to første kortene er inspirert av Bibbi sin blogg, hun lager utrolig masse fint!


Papirer fra create paper, glitter pynt fra MF og forskjellig bånd.


img_1542.JPG





img_1543.JPG





img_1547.JPG


img_1545.JPG


 


Papirer fra we R memory keepers, pynt fra MF og filt sommerfugl fra queen & co.


 





img_1544.JPG


Sommerfugl fra kaiser craft, husker ikke hvilket merke papiret er fra..


Noen av kortene skal jeg selge på Maya sitt kontor,


men si i fra hvis det er noen som vil kjøpe kort eller andre prosjekter av meg :)


Nå skal jeg tilbake til hobby kroken og se om jeg kan få laget noen flere kort :)

Ingen kommentarer: