fredag 4. mars 2011

En vimpel

Jeg holder på å lage noen smågaver til barna i barselgruppen min
Denne gangen er det Noah sin presang 

Jeg har brukt papirer fra Magnolia
Det tok litt tid før jeg oppdaget at stjerne går hver sin vei... 
Ja ja, fikk ikke endret på det da! 

Jeg har embosset kantene med hvitt pulver, også har jeg sydd litt.. 
Ellers er de ganske så enkle, men det er ikke så lett å pynte noe som er så smått

Dette er baksiden (eller forsiden ;) ) 
Her har jeg brukt ark fra Inkido og en dies fra qk
Liker dette toget så godt, og det passer så bra til små gutter

Ganske enkle, bare en liten perle i bunnen

Jeg setter så stor pris på alle damene og barna jeg har vært sammen med i permisjon.. synd at det går mot slutten for en del av oss nå! 


Vil bare tips dere som bor i Vestfold om en fin hobbybutikk på Stokke. 
Hobbyhagen, de har ganske mye fint, og pengene går fort! ;)

Nå er det godt at det er fredag her, etter en lang uke med mye sykdom. 
Gleder meg til å følge med på VM, og krysser fingrene for sol så det går ann å få litt sol i ansiktet :)

Ingen kommentarer: