torsdag 24. februar 2011

Sukkersøtt #113

Hei

Denne uken vil jeg være med på utfordringen hos sukkersøtt :)

Oppgaven er som følger:

Blonder, perler og blomster

Premien er nydelige stempler fra stempelglede, og hvem vil ikke vinne de ;)


Jeg har kost meg masse med nye papirer fra pion design,, alle arkene passer så godt sammen, og er helt fantastiske å jobbe med :) 

Arket med prikker er fra Inkido

Både ark og bilder er så vakre at jeg bare ble sittende lenge å se på de før jeg fikk begynt å lage noe ;) 

Jeg har brukt en del utklipps ark også, med postkort og sommerfugl
Jeg har egentlig bare lyst til å sette meg ned igjen i hobbykroken, men her er det en syk liten gutt i dag.. 
Som helst bare vil sitte på armen og bli båret rundt på. 
Uff, er så vondt når de små er syke.. 

Ønsker dere en fin torsdag :)




1 kommentar:

Astrid sa...

Nydelig vintage kort du har laget Guro!! Disse papirene er jo supersøte. Flott oppsett og nydelig med den sommerfuglen.

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt. Lykke til!!

Klem Astrid:-)