lørdag 30. januar 2010

Du er unik

Endelig var helgen her, og jeg syntes det er helt nydelig med rolige morninger!


Denne helgen er jeg hjemme alene, Kim er på fjellet og holder kitekurs. Jeg valgte å bli hjemme, jeg kan jo ikke kite nå uansett ;)


I kveld er jeg invitert til Nina på hjemmelaget pizza, det gleder jeg meg til :D


Før det har jeg planer om å lage ferdig et kort jeg begynte på i går, og kanskje jeg får tid til å lage et til :)



Her er et kort som jeg lagde på søndag


img_1101


Bildet har jeg funnet på nett, og det har jeg brukt før, men syntes at det er så nydelig.


Stempelet er fra papirloftet.



Jeg fikk en pakke fra papirloftet på torsdag, noen nye babystempel, flere forskjellige blomster og 11 nye promarkers tusjer!


Finner alltid noe fint i den butikken der ;)


Ønsker dere en deilig lørdag :D

Ingen kommentarer: