tirsdag 6. oktober 2009

Thank you

På lørdag fikk jeg en utfordring av Toril. Jeg skulle følge denne skissen her.


Jeg så at jeg ikke kunne delta, men det gjorde ingenting, for det var en fin skisse :)


img_0992


Her har jeg brukt ting fra mange forskjellige produsenter, så si i fra hvis det er noe dere lurer på.



Bildet er hentet fra nett

img_0994


I denne bloggen kan dere finne mange slike bilder



Jeg legger også bilde ut av gaven og kortet Casper fikk i helgen


img_0990



Jeg syntes kuene var så kule, at kortet også måtte få et kumotiv ;)

2 kommentarer:

tgilberg sa...

De ble jo så fine de kortene! :D
Liker veldig godt at kortet til Casper er matchende med papiret! :) Du er så smart, Guro!

Og utfordringen, ja den klarte du fint! :D

Nina sa...

Så morro med den kua :)
Passet jo perfekt med gaven ;)