tirsdag 5. mai 2009

DT søknad til sukkersøtt

Sukkersøtt søker etter nye dt medlemmer, og jeg vil gjerne være med å søke. Selv om det er utrolig mange flinke kortlagere der ute, er det alltid moro med en utfordring!


Det var en skisse vi skulle følge, den kan dere se på sukkersøtt sin side.



Litt glitter og metallpynt må med ;)



Her innsiden av kortet



Her er innsiden på kortet, ganske enkelt. Men jeg syntes at mønsterarket er så nydelig i seg selv :D


Jeg har laget enda et kort til skissen, ble ikke helt fornøyd med den... Men den kan ses i galleriet mitt :)


Jeg sliter litt med å få bildene skarpe for tiden, men håper at dere ser uansett :)


Spennende å se hvem som blir valgt ut som nye dt medlemmer!


God natt :)


2 kommentarer:

Monica sa...

Vilket urläckert kort! Din färgkombo är så fin och härlig.

Kram Monica

Maya sa...

Knall flott kort til skissen!!
Stilig å dele opp teksten sånn.
Lykke til:)
Klem fra Maya