søndag 8. februar 2009

Vi gleder oss til snø!

Jepp, vi ser fram til snø, her vi sitter i Fremantle og svetter! hehe. Og det er meldt sol, opp til 40 grader og ikke noe vind de neste dagene... Det er utrolig varmt her når det ikke blåser! Men vi nyter de siste dagene vi har igjen i Australia.

Livet er ikke akkuart ille her heller, men nå er det bare to dager så reiser vi hjem, så det føles som om vi bare sitter og venter.. men vi har litt ting og gjøre før vi skal hjem. Vi må få solgt bilen, det er flere steder her som tar inn brukte biler og gir kontanter tilbake. så regner med at det ordner seg.

I dag reiste vi fra Lancelin (for siste gang..) på vei ned stoppet vi ved en butikk som het scrapbooks from the heart, the super store! og for en butikk det var, den var utrolig stor og hadde så masse fint! Jeg brukte sikkert en time der inne, stakkars kjæresten min ;) Kim fant seg et bord hvor han brukte datan sin. jeg fikk da kjøpt noen ting der, kjøpte bare små og lette ting siden bagen vår veier nok fra før ;)

Etter det gikk turen til markedet i Fremantle, hvor vi kjøpte med oss litt gaver til store og små :)

Så nå blir det noen netter i bilen igjen før turen går hjem til Norge, det er bare en flytur på 21 timer unna ;) hehe, gleder meg ikke!

Men jeg gleder meg til å se alle dere igjen :)

Her kan dere se noen bilder i bloggen til Kim!

klem klem :)

1 kommentar:

Toril sa...

FLyturen kommer sikkert til å gå så fint! :) Er bare å lukke øynene ;) Hehe. Trenger ikke ha så mye sommerfugler i magen på vei hjem, som det man har på vei til et sted. :)

Kim er flink som klarte å overleve en time med scrappbook shopping med deg ;) Selv om han hadde med overlevelses - utstyr... Brede hadde flydd på veggen. Hihi.

Gleder meg til å se dere igjen! :D