fredag 13. februar 2009

To gavebokser

Endelig har jeg fått vært litt kreativ igjen :) Det ble det lite av i Australia.. Men det ble litt hobby shopping, bildene kan dere se i galleriet mitt ;)

I går ordnet jeg med nytt hobbyrom, der har jeg fått litt større plass og to skrivepulter. Ble veldig fornøyd med resultatet :) Mulig det kommer noen bilder etterhvert.

I dag fant jeg en ny blogg, inspirasjonskick og her hadde de lagt ut en flott gaveboks! Jeg ble inspirert og måtte prøve å lage en. Det ente med at det ble to, de var enkle og morsomme å lage :D


Mønsterark fra Basic Grey


Rubons fra paper inklings


Blomster fra papirloftet


Metalpynt fra unik hobby






Mønsterark fra Webster


Basic Grey stempel


Blomster fra Nille


Kaisercraft rubons


Disse eskene har jeg tenkt til å fylle med litt snop og gi de bort i gaver!





2 kommentarer:

Toril sa...

Så flink du er! :)
Jeg så det lå en slik skrappebutikk rett nedenfor der jeg bor, og jeg kan tenke meg det er billig der. Bor ikke direkte i noe kaksestøk nei!!!
Hehehe.

Jeg kommer til å dø her faktisk, for jeg spiser ingenting som amerikanerne gjør.. Og burgr kan man ikke ha hver dag :S

Lene S sa...

Så flott!! Kjempegøy at du ble inspirert :o)