mandag 1. desember 2008

Vi lar sjela dingle ;)

I helgen har vi bare vært her i Lancelin.
På fredag var jeg og kjøpte våtdrakt, så da var det bare å komme seg ut i vannet med kiten.
Lå i vannet og styrte kiten, og etterhvert klarte jeg å bli dratt etter. Det er utrolig moro :)
Fortsatte på lørdag, i går var det mye vind og masse folk, så da ble det soling på meg i stedenfor.





Ellers er livet stille og rolig her.
Rart at det er 1 desember i dag, har liksom ikke noe følelse på at det nærmer seg jul... uten at vi ser det på tv og i butikkene her..

Hyggelig at dere legger igjen kommentarer :)
Mange klemmer!

5 kommentarer:

Nina sa...

Har du ikke kalender i år du da? :S
Får lage en her og telle ned sammen med deg her ;)
Den hvite sanda kan du jo leke er litt snø... ;)

Mamma og pappa sa...

hei jenta mi. her er det virkelig julestemning. det snør, ikke mye, men pent og stille.mira syntes det er veldig gøy.jeg har hengt opp lilla gardiner og hvite blomster i kjøkkenvinduet.idag har jeg fri det er såååå deilig. det er moro at du har begynt å kite. det ser gøy ut. stå på . hilsen mamma.

Mamma og pappa sa...

Jeg har nå fått litt opplæring på data av Yngve. Jeg har lært hvor stor BOKSTAV er.Det er fortsatt 2.12,08 klokken er 21.10 og alt er helt stille og mørkt. Marit,mormor og bestefar har vært og sett på bloggen din. Skulle hilse fra alle sammen. Vi er bedt til Brian og Bente juleaften, men pappa har ikke spurt farmor og farfar hva de vil enda.

Mamma og pappa sa...

Det er vinter her nå. Mine mållinger viser 7 cm snø, og det er meldt snø i slutten av uka. Det er ikke sant det mamma skriver, det er ho som lærer meg.

Toril sa...

Virkelig godt å se dere lar sjela dingle ja ;) Hehe.

But I do NOT need any close ups tho!