torsdag 30. oktober 2008

Bursdag og reisefeber!

I går var det den store dagen, ble visst 25... ;) Hadde en super fest på lørdag, og dagen i dag ble feiret veldig rolig. Fikk krone og hadde samling med barna i barnehagen. Mamma kom med blomster til meg på jobben.

På kvelden var jeg hjemme, og hadde litt besøk, ellers koste jeg meg bare i hobbykroken min.

Takk for mange flotte gaver :)Ikke minst snøen som fremdeles ligger her..

Jeg har begynt å få reisefeber, allerede nå.. hvordan skal dette gå? ;) Er ikke så lett å sovne om kvelden, og sover ikke godt gjennom natta. Så til helgen har jeg tenkt til å begynne å pakke litt, og starte å ta sol. trenger det for nå er skummetmelk fargen på plass ;) hehe.

I morgen skal vi hjem til mamma og pappa for å spise bursdagsmiddag og på lørdagen skal vi på innflytningsfest hos Toril og Brede, det blir en hyggelig helg :)

Ha en fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer: