søndag 28. september 2008

Det kribler...

I magen.. nå er det bare en og en halv måned til vi reiser!

Og nå er det plutselig så virkelig at vi skal være borte i tre måneder. Gleder meg veldig til sol og varme :D

Har begynt å tenke på lure ting å ha med, jeg og kim har fått slikesoveposer av mamma. Så satser på at de er deilige og svale og sove i.



Nomaden har mange kjekke ting å ha med på reisen og jeg fant små poser til å pakke i, så ikke alle tingene bare ligger slengt rundt om i sekken. Alle som har vært på tur med meg vet at jeg ikke er så flink til å bo i sekk ;)

Leste mange timer i lonely planet i boka i går, og fant masse spennende :)

Og jeg som trodde at det ikke var turkist vann i australia, så feil kan man ta ;) er mange fantastiske steder som jeg gleder meg masse til å se :)

I dag har jeg søkt på nett etter hobby butikker i perth, og det er et par stykker så det kan bli moro!

Planen for dagen er å lage et kort til sukkersøtt, får se om jeg får det til.. prøvde i går også men ble ikke fornøyd! Så da tok jeg turen til Porsgrunn, og handlet litt hos papir i hjertet :)

Og så må jeg komme meg ut i skogen en tur for å få tatt bilder av de fine høstfargene.

Ønsker dere en flott søndag :)

2 kommentarer:

Sydney sa...

Heldige du som skal ut å reise! 3 måneder høres helt herlig ut. Hvor skal dere hen? Jeg har reist litt selv og Lonely Planet hører helt klart med i bagasjen synes jeg også, sammen med kjekke dubeditter fra Nomanden ;-)

Guro sa...

Hei!
Ja vi føler oss ganske heldige og gleder oss masse masse!
Vi skal til vest Australia :)

Takk for kommentar!