torsdag 10. juli 2008

Sommerferie igjen ;)

Da er det ferie igjen, etter å ha vært på jobb en hel uke ;)

Denne gangen skal jeg ha tre uker og det er vanvittig godt med ferie! Har ingen store planer, men tar det som det kommer.

Denne uken har jeg og Toril laget noen kort og andre små prosjekter, vi har vært på hobby shopping og en god del penger ble brukt der.

I går var vi på båttur sammen med Fanny og Espen. vi dro ut til Stauper, grillet og koste oss i sola :)

På vei inn igjen fisket vi litt og til sammen fikk vi 7 makrell! Takk for en super tur :)

I dag har vi vært på hvittensand, kim har da kitet og jeg har solt meg, da vi kom hjem grillet vi makrellen som vi fikk i går og det smakte nydelig :D

Nå i kveld har jeg lagd et kort, mulig det kommer noen bilder etterhvert ;)

Ingen kommentarer: