tirsdag 29. april 2008

En produktiv dag :)

Har hatt fri fra jobben i dag, super deilig :D

Jeg våknet tidlig og sto opp før kl 8, da var det å rigge seg på plass i sofan og sette på tv og spise frokost.

Etter dette dro jeg hjem til mamma en tur, vasket bilen, handlet, ryddet og vasket leiligheten! alt dette før kl 12! :D

Så etter det var det bare å nyte fridagen ;) Og jeg har stort sett bare kost meg i hobbykroken min!

Legger til noen bilder av noen av kortene jeg har laget i dag(det ble visst 12 kort...) , det er bare å si i fra hvis det er noen som ønsker å kjøpe ;)

img_1337.JPGguttebaby kortet sikkelig jentekortbursdagskort

Eller si i fra hvis det er noen som har lyst til å være med å lage kort en dag :) hyggelig med selskap :)

Tekst stemplene er fra kreativhobby 

Figurstempelene er fra Magnolia.

Ingen kommentarer: